Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018

Ο Γιώργος Αράπογλου και το "νέο" για το παρόν και του μέλλον του ίδιου και του συνδυασμού

.
Νέα Φιλαδέλφεια, 17 Νοεμβρίου 2018                                                          

Ο επικεφαλής της δημοτικής μας παράταξης «νέο», «Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας», Γιώργος Αράπογλου, εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με τη συμμετοχή του στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές υπό τις παρούσες συνθήκες - την οποία και σας προωθούμε.
Η δημοτική μας παράταξη «νέο», «Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας», παραμένει, με βάση τα σημερινά δεδομένα, παρούσα και ενεργή και θα ενημερώσει για τη συμμετοχή της στις επερχόμενες εθνικές εκλογές.


Από το Γραφείο Τύπου
νέο
Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία Νέας Φιλαδέλφειας - Νέας Χαλκηδόνας


Αρκετά…
Γράφτηκαν και ειπώθηκαν αρκετά για την παράταξή μας, τους τελευταίους μήνες – και για εμένα ως επικεφαλής της – σχετικά με τη συμμετοχή μας στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές – κάποια με δόσεις αλήθειας. Βρίσκω δικαιολογημένο το ενδιαφέρον πολλών και επιβεβλημένη μια υπεύθυνη ενημέρωση, τουλάχιστον προς τους πάνω από 3.200 (περί το 18%) συμπολίτες που μας τίμησαν με την ψήφο τους αλλά και στα δεκάδες αξιόλογα στελέχη της παράταξης που παραμένουν ενεργά και πιστά στους στόχους μας, στους φίλους, στους συνεργάτες, στην οικογένειά μου όπως και σε όποιον άλλον ενδιαφέρεται, υποστηρίζει ή παροτρύνει… – τους οποίους και ευχαριστώ όλους.
Ασχοληθήκαμε με τα κοινά του δήμου, με σκοπό να βοηθήσουμε στη βελτίωση της πόλης και της ζωής μας σε αυτή, μακριά από το φθαρμένο «παλιό» (που συχνά προσπαθεί να «καλυφθεί» πίσω από καινούρια πρόσωπα) ή τον παλαιοκομματισμό και τους εκπροσώπους του. Με πρόθεση να σταθούμε δίπλα στα παιδιά, στους νέους, στους εργαζόμενους, στους επιστήμονες, στους επαγγελματίες, στην τρίτη ηλικία, στους αδύναμους οικονομικά ή κοινωνικά, προτάσσοντας το κοινό καλό. Με επιθυμία να δουλέψουμε για καλύτερη καθαριότητα, μεγαλύτερη ασφάλεια και πιο αποτελεσματική αντιμετώπιση των θεμάτων του δήμου μας. Γνωρίζουμε καλά τους τρόπους και τις μεθόδους για να τα πετύχουμε, αφού ζούμε στη Νέα Φιλαδέλφεια – Νέα Χαλκηδόνα. Και όσον αφορά εμένα, όχι μόνο μεγάλωσα, αλλά εργάζομαι εδώ, κατοικώ και περνώ το μεγαλύτερο μέρος του 24ώρου μου καθημερινά, χωρίς διακοπή από τα σχολικά μου χρόνια.
Όμως…
·                 Δεν είμαι «επαγγελματίας πολιτικός», δεν αναζητώ διακαώς «ρόλο» στην τοπική πολιτική σκηνή, ούτε έχω ως πρωταρχικό στόχο την εκλογή μου στο δημοτικό συμβούλιο πάση θυσία κάθε τετραετία. Είμαι εργαζόμενος που οικονομικά στηρίζομαι αποκλειστικά από την εργασία μου – για την οποία αισθάνομαι τυχερός και ευγνώμων! Είναι όμως, σε μεγάλο βαθμό, μια σκληρή και ανταγωνιστική απασχόληση στον ιδιωτικό τομέα. Οι αυξημένες απαιτήσεις της, σε συνδυασμό με τις οικογενειακές και προσωπικές υποχρεώσεις μου, καθιστούν την ενασχόλησή μου με τα κοινά της πόλης που ζω και αγαπώ, κάθε άλλο παρά εύκολη.
·                 Αντιμετωπίσαμε το δημοτικό συμβούλιο ως χώρο δημιουργικής αντιπαράθεσης και επωφελούς διαλόγου – εισπράξαμε πομπώδεις και εμπρηστικές «ρητορείες», ειρωνείες και προσβολές! Η παράταξη «Βασιλόπουλου» και ο επικεφαλής της, φέρουν την κύρια ευθύνη για την απαξίωση των συνεδριάσεων που παρακολουθούν ελάχιστοι συνδημότες μας, όπως και για το ύφος και την πορεία της διοίκησής τους γενικότερα…
·                 Το νέο εκλογικό σύστημα έχει κάποια πλεονεκτήματα, έχει όμως και σοβαρά μειονεκτήματα! Κατά την άποψή μας και σε συνδυασμό με τις ιδιαιτερότητες της τοπικής πολιτικής μας πραγματικότητας, καθιστά τη σύνθεση (προεκλογικά) δυσχερή και τη διοίκηση (μετεκλογικά) ακόμα πιο προβληματική.
·                 Και… ιδιαίτερα σημαντικό: από την πρώτη στιγμή επεδίωξα συνεργασίες και συνθέσεις, τουλάχιστον με όσους έχουμε κοινές θέσεις στα σοβαρά θέματα. Το αποδείξαμε με την παράταξή μας, όπου συμμετείχαν άνθρωποι με διαφορετικές απόψεις, πολιτικές καταβολές ή ιστορία. Το επεδίωξα και μετεκλογικά, απευθύνοντας έγκαιρα «προσκλητήριο» συμπόρευσης σε συμπολίτες μας με παρόμοιες θέσεις. Κάποιοι – προς τιμήν τους – ανταποκρίθηκαν αμέσως και θετικά. Από άλλους (που μάλλον αναμέναμε την πιο θετική υποδοχή…) εισπράξαμε καθυστερήσεις, «πέταγμα της μπάλας στην εξέδρα», κωλυσιεργία, παλινωδίες, ίσως ακόμα και πολεμική!
Υπό τις παρούσες συνθήκες (και όσο όλες παραμένουν ως έχουν), απόφασή μου είναι προσωπικά να απέχω από τη διεκδίκηση διοίκησης του δήμου και εκλογής στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο. Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια το πως θα εξελιχθούν τα πράγματα, ούτε να δεσμευθεί απόλυτα για το μέλλον. Το ενδιαφέρον μου για την πόλη μου και τους συμπολίτες μου, παραμένει ζωντανό και θα συνεχίσει να εκφράζεται…

Γιώργος Ηλ. Αράπογλου
Δημοτικός σύμβουλος Νέας Φιλαδέλφειας - Νέας Χαλκηδόνας

Επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία» - «νέο»

3 σχόλια:

  1. Αντίο Γιώργο. Θα μας λείψεις πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την ίδια μέρα 2 ανακοινώσεις, Λύσανδρου και Αράπογλου. Τυχαίο; Δε νομίζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μη Γιώργο. Ξανασκέψου το σε παρακαλώ. Πώς θα πορευτεί τώρα πια ο Δήμος χωρίς εσένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή