Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018

Το φέισμπουκ για ακόμη μια φορά κατεβάζει το διακόπτη της ενημέρωσης

.
Σήμερα το πρωί ανέβασα ασχολίαστη μάλιστα, την επιστολή της ΒάλιαςΜατσουκά, ιστορικού αυτοδιοικητικού και πολιτικού στελέχους της αριστεράς στη πόλη μας, που αφορά τα της «Δύναμης Πολιτών».

Λίγο μετά μου ήρθε ειδοποίηση από το φέισμπουκ πως η ανάρτηση μου αντίκειται στους όρους της κοινότητας του κλπ, και γι΄  αυτό θα τη βλέπω μόνο εγώ και κανένας άλλος. Στη συνέχεια έπεσαν βροχή οι ειδοποιήσεις για αναρτήσεις μου που κατέβασε το φέισμπουκ. Τελικά διαπίστωσα πως κατέβασε το σύνολο των αναρτήσεων μου από τις 23-6-2018 και μετά που δημιουργήθηκε το καινούριο μπλογκ kriseis-fx.blogspot.com.


Προφανώς κάποιος έκανε καταγγελία στο φέισμπουκ για το μπλογκ, κι εκείνο δεν έχασε ευκαιρία, και κατέβασε τα πάντα!

Δε γνωρίζω ποιος έκανε τη κίνηση, και νομίζω δε θα μάθω, καθώς αυτοί που κάνουν τέτοια κόλπα, δε τολμούν να βγουν και να πουν εγώ το έκανα γιατί δε σε αντέχω…


Συνεπώς όποιος θέλει να ενημερώνεται για τις αναρτήσεις μας, θα πρέπει να το κάνει μέσω του μπλογκ, καθώς η ενημέρωση μέσω φέισμπουκ αν δεν είναι απαγορευμένη, είναι αβέβαιη και επισφαλής…

1 σχόλιο: