Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2018

Η ανοιχτή επιστολή παραίτησης του Αρσένη Πρελορέντζου



Ακολουθεί η Ανοιχτή Επιστολή του δημοτικού συμβούλου της Δύναμης Πολιτών, Αρσένη Πρελορέντζου:



Ανοιχτή Επιστολή



Με την παρούσα ανοιχτή επιστολή θα ήθελα να γνωστοποιήσω την παραίτησή μου από την θέση του δημοτικού συμβούλου. Η έδρα μου, όπως ορίζει ο ηθικός μου κώδικας, ανήκει στην δημοτική παράταξη «Δύναμη Πολιτών» με την οποία εκλέχθηκα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους δημότες και δημότισσες που με τίμησαν και με εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους στις δημοτικές εκλογές του 2014. Πάλεψα με όλες μου τις δυνάμεις για να ανταποκριθώ στα καθήκοντα που μου δώσατε όλοι εσείς το δικαίωμα να αναλάβω. Σχετικά με τους λόγους της παραίτησής μου θα ήθελα να αναφέρω μόνο τα κάτωθι:

Όταν η παθητικότητα διαπερνάει κάθε πλευρά/πτυχή της ζωής ενός πολιτικού οργανισμού/παράταξης τότε δεν μιλάμε απλά για πολιτική αδράνεια αλλά για κάτι άλλο. Υπάρχει κάτι διαφορετικό, κάτι πολύ πιο βαθύ που μας «λερώνει». Απαραίτητη προϋπόθεση για να αντισταθεί κάποιος στον μαγνητισμό που του ασκεί η εξουσία είναι η ύπαρξη ισχυρών ιδεολογικών και ηθικών πόλων καθότι η αδυναμία αυτών οδηγεί στο να θαμπωθεί κάποιος από αυτήν και να αλλοτριωθεί.

Με σεβασμό,

Αρσένιος Γεώργιος Πρελορέντζος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου