Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2018

Η Φώφη Βαζογιάννη εξηγεί τους λόγους παραίτησης της από τη 1η Σχολική Επιτροπή






Με αφορμή χθεσινό δημοσίευμα στον ιστότοπο kriseis-fx.blogspot.com  που μεταξύ άλλων αναφέρεται  στην 1η Σχολική Επιτροπή σας παραθέτω  τα ακόλουθα: 

Με  από την 11/2/2018 επιστολή μου προς τον Δήμαρχο,την Αντιδήμαρχο Παιδείας και τον Πρόεδρο της επιτροπής είχα ζητήσει  την άμεση αντικατάστασή μου με αποτέλεσμα τη μη συμμετοχή μου έκτοτε στις συνεδριάσεις και τη λειτουργία της επιτροπής.


Δεδομένης  της  ολιγωρίας  των καθ’ ύλην αρμοδίων σχετικά με την μη κατάθεση έως σήμερα των απολογιστικών στοιχείων 2011 και εντεύθεν στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης μας προς έγκριση  και μη επιθυμώντας  να επωμισθώ τυχόν ευθύνες που έχουν προκύψει και δεν μου αναλογούν ,σήμερα το πρωί υπέβαλα εκ νέου  την παραίτησή μου από μέλος της 1ης Σχολικής Επιτροπής.

                                                                                                    Με εκτίμηση


                                                                                                  Φώφη Βαζογιάννη 

1 σχόλιο: