Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2018

Κείμενο – υδρογονοβόμβα του Γιώργου Πάνου σχετικά με όσα προηγήθηκαν και ακολούθησαν τις πρόσφατες παραιτήσεις που έχουν συνταράξει τη «Δύναμη Πολιτών»




Με ένα εκρηκτικό κείμενο ο Γιώργος Πάνος, σπάει για πρώτη φορά τη σιωπή του, αποκαλύπτει γεγονότα, φωτίζει περαιτέρω το παρασκήνιο που προηγήθηκε της παραίτησης των 4 στελεχών της «Δύναμης Πολιτών», ρωτά, καταγγέλλει, προειδοποιεί… και εξ αντικειμένου πυροδοτεί το σχετικό διάλογο, που κακώς δεν έχει γίνει ως σήμερα!


«…η απαίτηση των παραιτηθέντων  ήταν μια… Να αποπεμφθεί η Δημοτική Σύμβουλος κ. Ευτυχία Παπαλουκά…»

«…οι καταγγελίες εις βάρος της… διατυπωμένες εγγράφως και προφορικώς ήταν βαρύτατες ηθικά και πολιτικά…»

«…οι καταγγελίες αυτές σέρνονταν μήνες χωρίς καμία αντίδραση από τον επικεφαλής  της παράταξης και τον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ η σιωπή μου και η παραμονή μου στην παράταξη θα με καθιστούσαν συνυπεύθυνο στη συγκάλυψη και πολιτικά όμηρο».

 «…μάταια προσπαθούν να ξεφύγουν από την ουσία του βαρύτατου πολιτικού ζητήματος…»



Ακολουθεί το πλήρες κείμενο του πρώην προέδρου του δημοτικού συμβούλιου Γιώργου Πάνου:


ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ: ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

Η αλήθεια είναι ότι  η απαίτηση των παραιτηθέντων  ήταν μια, μοναδική και σε μια πρόταση διατυπωμένη: «Να αποπεμφθεί η Δημοτική Σύμβουλος κ. Ευτυχία Παπαλουκά από την Δημοτική Ομάδα διότι οι καταγγελίες εις βάρος της από Δημοτικούς Συμβούλους διατυπωμένες εγγράφως και προφορικώς ήταν βαρύτατες ηθικά και πολιτικά, και κατέστρεφαν το ηθικό πλεονέκτημα της παράταξης και το σύστημα αξιών που πρεσβεύαμε και θέλαμε να αναδείξουμε».

Επιπροσθέτως ακόμα μέχρι σήμερα υπάρχει παραπληροφόρηση και κανείς ούτε μέσα ούτε έξω από την παράταξη γνωρίζει αν η κ. Ευτυχία Παπαλουκά αποπέμφθηκε ή παραιτήθηκε από την θέση της Αντιδημάρχου και για ποιο λόγο. Και επειδή οι καταγγελίες αυτές σέρνονταν μήνες χωρίς καμία αντίδραση από τον επικεφαλής  της παράταξης και τον τοπικό ΣΥΡΙΖΑ η σιωπή μου και η παραμονή μου στην παράταξη θα με καθιστούσαν συνυπεύθυνο στη συγκάλυψη και πολιτικά όμηρο.

Η παραίτηση μου σαφώς συναρτάται με τις  παραιτήσεις  όλων των άλλων Δημοτικών Συμβούλων με των οποίων τα κείμενα και στα σημεία που αφορούν τα τεκταινόμενα είμαι απόλυτα σύμφωνος. Στις γενικότερες πολιτικές εκτιμήσεις ή μη, ο καθένας διατηρεί την προσωπική του γραφίδα και την δική του πολιτική ερμηνεία.

Στη συνέχεια θέλω να ξεκαθαρίσω σε αυτούς οι οποίοι παραπληροφορούν, ότι μάταια προσπαθούν να ξεφύγουν από την ουσία του βαρύτατου πολιτικού ζητήματος  το οποίο καταγγείλαμε. Κατά τις 2 μεγάλες πολιτικές συνεδριάσεις των Δημοτικών Συμβούλων της παράταξης για το θέμα της Δημοτικού Συμβούλου κ. Ευτυχίας Παπαλουκά ουδεμία άλλη πολιτική τοποθέτηση εκτός του συγκεκριμένου ζητήματος έλαβε χώρα και ούτε καμία κόπωση διαγνώστηκε. Η εκ των υστέρων διατύπωση άλλων πολιτικών ζητημάτων είναι άλλο κεφάλαιο και ως εκ τούτου, η χρέωση απόψεων καθ’ υποψία και ενόσω είμαστε απόντες είναι ύποπτη, αυθαίρετη, αντιδεοντολογική, μονομερής και στα όρια του πολιτικού κανιβαλισμού. Σε αυτούς δε που ανακάλυψαν τώρα, μετά την αποχώρησή μας, τον πολιτικό διάλογο αρκετά καθυστερημένα τους απαντώ : ο πολιτικός διάλογος για να μην είναι προσχηματικός απαιτεί κινήσεις καλής θέλησης και λυμένα τα προαπαιτούμενα δηλαδή τα ζητήματα πολιτικής και ηθικής δεοντολογίας.

Η παραπληροφόρηση τορπιλίζει  τον πολιτικό διάλογο και ήταν ανέκαθεν  σύμφυτο γνώρισμα του πολιτικού κατεστημένου ,ομολογουμένως αρκετά επιτυχημένο,  το οποίο αντιστρατεύεται την αλήθεια και προσπαθεί  να την καταπνίξει.

Στο σημερινό πολιτικό σύστημα οι εκφραστές του αδυνατώντας να δικαιολογήσουν την οικονομική και ανθρωπιστική κρίση και να περιορίσουν την παραοικονομία και την διαπλοκή, και προκειμένου να διατηρήσουν την εξουσία τους σε συνεργασία με τα διεθνή κέντρα εξουσίας από την συνεχώς αυξανόμενη δυσαρέσκεια του λαού, χρησιμοποιούν συνέχεια όλο και πιο ωμά μηχανισμούς τρομοκράτησης, παραπληροφόρησης και ψεύδους με απώτερο σκοπό τον έλεγχο της κοινής γνώμης.  Η αλήθεια βραχυπρόθεσμα μπορεί να δημιουργεί κομματικό ή παραταξιακό κόστος αλλά, μακροπρόθεσμα δημιουργεί πολιτικό κεφάλαιο για να μπορέσει αυτή η χώρα να αλλάξει πορεία και οι νέοι του τόπου μας να σταματήσουν να αηδιάζουν και να αποστρέφονται την πολιτική.

Αναφερόμενος τέλος στη συμμετοχή μου στη παράταξη  της οποίας είχα την τιμή να είμαι ιδρυτικό μέλος και να την υπηρετήσω επί 4 χρόνια από την θέση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου θέλω να αναφέρω ότι:

Μαζί με πολλούς άλλους Δημοτικούς Συμβούλους αγωνιστήκαμε για διαφάνεια, για την πάταξη της διαπλοκής και για την προστασία του δημοσίου συμφέροντος. Εκ της πολιτικής συγκυρίας, του συσχετισμού δύναμης και του αποτελέσματος εκτιμώ ότι αρκετά καταφέραμε, αλλά είναι πολύ λίγα σε σχέση με αυτά που οραματιστήκαμε ορμώμενοι από το αξιακό μας σύστημα και την πολιτική μας κατάρτιση.

                                                                                      Γιώργος Πάνος
Πρώην Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Νέας  Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας


«Όποιος είναι απρόσεκτος με την αλήθεια στα μικρά ζητήματα ,δεν μπορεί να είναι αξιόπιστος στα μεγάλα ζητήματα»-Άλμπερτ  Αϊνστάιν

4 σχόλια:

  1. ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΜΙΣΟΛΟΓΑ7 Οκτωβρίου 2018 στις 1:07 π.μ.

    Προσωπικά τον Γιώργο τον εκτιμώ απεριόριστα. Είναι παλιά καραβάνα και σεβαστός σφος του ευρύτερου αριστερού χώρου.

    Ωστόσο εδώ ακολουθεί κι αυτός τον δρόμο των υπολοίπων... Δηλαδή μισόλογα.
    Εφόσον λοιπόν επιλέγει να τοποθετηθεί δημόσια και ξεφεύγει από την εσωτερική κριτική που γίνονταν (από τα συμφραζόμενά του) εδώ και καιρό εντός «Δύναμης Πολιτών» αλλά και ΟΜ ΣΥΡΙΖΑ, πρέπει να πει και δημόσια τι είναι αυτό ή αυτά που βαρύνουν την Παπαλουκά.

    Λέει επί λέξη στην επιστολή του:

    "η απαίτηση των παραιτηθέντων ήταν μια, μοναδική και σε μια πρόταση διατυπωμένη:«Να αποπεμφθεί η Δημοτική Σύμβουλος κ. Ευτυχία Παπαλουκά από την Δημοτική Ομάδα διότι οι καταγγελίες εις βάρος της από Δημοτικούς Συμβούλους διατυπωμένες εγγράφως και προφορικώς ήταν βαρύτατες ηθικά και πολιτικά, και κατέστρεφαν το ηθικό πλεονέκτημα της παράταξης και το σύστημα αξιών που πρεσβεύαμε και θέλαμε να αναδείξουμε»."

    Επαναλαμβάνω λοιπόν, ότι εφόσον επέλεξε να δημοσιοποιήσει ένα εσωτερικό πρόβλημα της παράταξης προς όλο τον λαό της Φιλαδέλφειας, οφείλει να πει με το όνομά του και το πρόβλημα.

    Να δημοσιοποιήσει το περιεχόμενο των καταγγελιών για να μάθουμε κι εμείς οι ψηφοφόροι ποια είναι τα πολιτικά και ηθικά ζητήματα που βαρύνουν την Κα Παπαλουκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΥΓΚΑΝΟΣ:
    Έχω ένα μυστικό κρυμμένο στης καρδιάς τα βάθη κανείς δεν το `χει μάθει και ποτέ δε θα το πω να μείνει θέλω πάντα δικό μου, το μυστικό μου αυτό το μυστικό το γλυκό μου, που τ’ αγαπώ Έχω ένα μυστικό που όλα τα ομορφαίνει και πρώτη μου φορά με πλημμυρίζει η χαρά Έχω ένα μυστικό που στην καρδιά μου μέσα λάμπει το ξέρουνε οι κάμποι, το `χει μάθει το βουνό το τραγουδούν τη νύχτα στα κλώνια όλα τα αηδόνια και το `χουν γράψει τα χελιδόνια στον ουρανό Έχω ένα μυστικό
    που τη ζωή μου έχει αλλάξει
    μα δεν το `χω σκοπό
    ποτέ μου να σάς το πω
    Έχω ένα μυστικό
    που μες στα χείλη μου έχει μπλέξει
    κι είναι μια λέξη μόνο, μια λεξούλα,
    μόνο μια σαν έλθει η νύχτα η ξελογιάστρα
    τη γράφουν τ’ άστρα κι όλο τη λένε
    μέσα στη γλάστρα τα γιασεμιά
    Έχω ένα μυστικό που τη ζωή μου έχει αλλάξει
    Έχω ένα μυστικό κρυμμένο στης καρδιάς τα βάθη κανείς δεν το `χει μάθει και ποτέ δε θα το πω να μείνει θέλω πάντα δικό μου, το μυστικό μου αυτό το μυστικό το γλυκό μου, που τ’ αγαπώ Έχω ένα μυστικό που όλα τα ομορφαίνει και πρώτη μου φορά με πλημμυρίζει η χαρά Έχω ένα μυστικό που στην καρδιά μου μέσα λάμπει το ξέρουνε οι κάμποι, το `χει μάθει το βουνό το τραγουδούν τη νύχτα στα κλώνια όλα τα αηδόνια και το `χουν γράψει τα χελιδόνια στον ουρανό Έχω ένα μυστικό που τη ζωή μου έχει αλλάξει μα δεν το `χω σκοπό ποτέ μου να σάς το πω Έχω ένα μυστικό που μες στα χείλη μου έχει μπλέξει κι είναι μια λέξη μόνο, μια λεξούλα, μόνο μια σαν έλθει η νύχτα η ξελογιάστρα τη γράφουν τ’ άστρα κι όλο τη λένε μέσα στη γλάστρα τα γιασεμιά Έχω ένα μυστικό που τη ζωή μου έχει αλλάξει
    https://www.youtube.com/watch?v=zfQ4tonQw9o
    Ο Γιώργος Πάνος ως Βουγιουκλάκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υδρογονοβόμβα;;;
    Πιο πολύ για κροτίδα μοιάζει. Τις πασχαλιάτικες. Στρακαστρούκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διαλύεται σιγά σιγά αυτό το έκτρωμα με το όνομα Δύναμη Πολιτών που εμφανίστηκε στην πόλη μας με μοναδικό σκοπό να εμποδίσει την ΑΕΚ να κατασκευάσει το γήπεδό της εκει ακριβώς όπου υπήρχε εδώ και 80 χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή